مسابقات دارت ویژه اعضای سازمان جهاد دانشگاهی یزد برگزار شد
نفرات برتر مسابقات دارت اعضای جهاد دانشگاهی یزد مشخص شدند
این مسابقه در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد که نتایج آن به این شرح است:
در بخش بانوان خانم جلالی موفق به کسب مقام اول. خانم خواجه زاده مقام دوم، و خانم عرفانیان مقام سوم شدند.
دربخش آقایان، به ترتیب آقایان زارع، خیرسته و برائمی رده اول تا سوم را به خود اختصاص دادند
به برترین های این مسابقات جوایزی تعلق خواهد گرفت.


نظر شما :